THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, September 22, 2009

Hari nie saya dah kena kerja. Orang len masih di kampung beraya gi rumah sanak saudara, saya terpaksa bekerja. dah nasib tahun ni kena cover office. Klu tanya mood, semua orang boleh tau pe rasanye. Tapi nasib baik kena kerja hari ni jer. Lepasa keje terus balik.
Tapi aku masih ingat zaman saya kecil-kecil dulu. Bila malam raya saya dan sepupu standby je mercun kat tangan. Tapi kenangan paling aku ingat, tengah syok main entah macamne, tengah masing-masing hidupkan mercun, salah satunyer tersasar dan terus meletup kat dalam kain makcik, jiran depan rumah.. Time 2 die tengah syok kacau dodol.. Habis segala maki hamun keluar dari mulut die. Nasib baik rumahnye jauh dari tempat kami main. Masing-masing berlari menyorok dalam rumah. Bila dah besar, bila tengok sepupu yang masih kecil main, pasti teringat zaman kami dulu. Bila diingat, kenangan hari raya banyak yang boleh membuat saya tersenyum sendiri.. Selamat Hari Raya.

0 comments: